Ücretsiz ve Kolay Bir Görsel HTML Editörü – PageBreeze

Geçen yazımda WordPress.com’un plugin konusunda ki düşüncelerinden ve bu düşünceleri neticesinde bende HTML (Hyper Text Markup Language) üzerinde kendi Syntax Highlighter’ımı yapmaya karar verişimden söz etmiştim. Ve az önce de kahvaltı yaparken bunu daha az vakit alabilecek şekilde nasıl yapabilirim diye düşünüyordum ki, birden aklıma geldi bu program.

 

Daha önce Okulumun (Çankaya Üniversitesi :) ) öğrencilerine sağladığı bedava host üzerinde “olurda birinin bakacağı tutar, bana ulaşması gerekir” diye bir sayfa yaratmıştım bu programla, o zaman oldukça zaman tasarrufu sağlamıştı, zaten uzun zamandır HTML’de de kod yazmıyorum, öyle sık ihtiyaç duyulan bir şey değil benim için, ama yine de bilmek lazım tabi. Hiç ihtiyaç duyulmayacak birşey değil neticede.

 

Tabi benim yaptığım üzerinde çok uğraşılmamış bir sayfa, ama uğraşınca şöyle şeyler de yapmaya muktedir bir programmış PageBreeze😀

 

http://www.pagebreeze.com/ adresinden bu program hakkında daha fazla bilgi edinebilir ve ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Adamların gayet temiz bir sitesi var, Google’da “Free” kelimesini ilk gördüğümde herhangibir virüs, spyware vs. saldırısı bekliyordum lakin hiçbierşey olmadı. Zaten softpedia.com‘da gayet temiz bir site olduğunu onaylamış. Hem ücretsiz paylaşım yapıyor adamlar, hemde gayet etik davranarak site ziyaretçilerinin bilgisayarına hiç bir art niyetli yaklaşımda bulunmuyorlar. Çok takdir ettim bu sitenin sahibini.😀

Web sitesine göz atacak zamanınız yoksa, aşağıdaki alternatif linkten direk indirebilirsiniz.

Alternatif Link(Tıklayın)

Yorum bırakın

Filed under İndirmelikler

Bir Cevap Yazın

