Bir Twitter Client Programı İncelemesi: Blu

  

İnternette sörf yaparken istemeden de olsa karşıma “The Top 21 Twitter Clients”, “List of Best Twitter Clients” vb. sayfalar çıkıyor karşıma -ki bunlara bakınca TweetDeck, twhirl, twitterrific, DestroyTwitter, Twittelator gibi saçma sapan isimli şeylerden söz edildiğini görüyorum. Genelde isimleri saçma oldukları için özelliklerine  bile bakmadan bir tıklamayla başka bir linke uçuyorum, ne de olsa internette görülmesi gereken çok şey var🙂

Şimdi bilmem kimin seçtiği en iyi 5678 twitter client programı yerine adam akıllı biçimde çalışan ve benim de kullanıcısı olduğum, tek bir programdan söz edeceğim size. Adı Blu, gayet efendi bir zımbırtı, “yok aman, bağlantı ayarını yapmakta sıkıntı çeker miyim?” diye endişelenmenize gerek yok. Fakat bağlantı ayarlarından söz etmeyeceğim, başlangıç seviyesinde İngilizce bilgisi ile oldukça güvenli ve basit bir biçimde twitter hesabınızı bağlayabiliyorsunuz. Hatta birden fazla twitter hesabını kullanabiliyorsunuz. Sol alt kısımdaki fotoğraf figürüne tıklayarak yapabilirsiniz bunu.

Programın RAM kullanımı ise 60 MB ile 100 MB arasında değişiyor

 

 

 Ayrıca Blu’nun TinyURL desteği de var, yani bir link paylaşmak istediğinizde, söz konusu linki ileti kutusuna yazdığınızda onu otomatik olarak TinyURL desteğiyle otomatik olarak kısaltıyor. Bunun yanında otomatik sayfa yenileme miktarı veya açılış animasyonunu kapatma gibi konfigürasyon yapma opsiyonlarınızda var. .

Bir diğer önemli şey ise, Blu .NET Framework 3.5 SP1 gerektirdiği için sadece Windows Xp, Windows Vista ve Windows 7’de kullanılabilir olması. (Zaten Linux platformunun kendi microblogging eklentileri var, Mac için ise ufak bir Google araştırması salık veriyorum. Zira Mac sahibi olmadığım için umursamıyorum :D )

 

Blu’yu indirmek için aşağıdaki link’e tıklayabilirsiniz.

http://www.thirteen23.com/experiences/desktop/blu/#

1 Yorum

Filed under Twitter, İndirmelikler

One response to “Bir Twitter Client Programı İncelemesi: Blu

  1. Geri bildirim: WikiLeaks Hacklendi! « Timur Aykut YILDIRIM

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s