WikiLeaks Hacklendi!

An itbariyle kelimenin tam manasında “CNN Effect” dedikleri şeyin nasıl bir şey olduğunu yaşadım😀 Oturup uslu uslu facebook’ta takılıyordum ki Blu twitter client alttan yolladı pop-up mesajı. CNN’in duyurduğuna göre WikiLeaks “cyber attack” altında olduğunu duyurmuş.

Harbiden de http://wikileaks.org/ adresine ulaşamıyorum şu an.

Olay daha yeni oldu ama bir kaç gün haber bültenlerinde söz edilecek gibi. En son Türkiye hakkında da belge açıklayacağını duyurmuştu. Kişisel tahminim ABD yönetiminin bu saldırı hakkında ciddi bağlamda yorum yapmaktan kaçınacağı yönünde. Belki biz yapmadık ta diyebilirler. Ama olasılıklar dahilinde çoğu insan onların yaptığını düşünecek. Ama şahsen ben hala inanıyorum masum olabileceklerine ( çaktırmayın.. abd bu kızdırmaya gelmez diye bişey demiyorum.😛 :P  ama  yine de yapmamış olma olasılıkları da var tabi (a), boşuna günahlarını almayalım. )

CNN linki için bu yazıya tıklayabilirsiniz 🙂

CNN Effect’i merak ettiyseniz bir diğer Wiki olan Wikipedia’ya bakabilirsiniz (aralarında bağ olup olmadığını bilmiyorum, yanlış anlaşılmasın, zaten ortam gergin😀 )

http://en.wikipedia.org/wiki/CNN_effect

Blu Twitter Client hakkında bilgi edinmek isterseniz, eski bir blog yazıma bakabilirsiniz =)

https://timuraykutyildirim.wordpress.com/2010/10/23/twitter-client-blu/

 

Düzeltme: Blu ve CNN yine işini iyi yaptı (Y)

Yorum bırakın

Filed under WikiLeaks

Bir Cevap Yazın

