Java Programlama Günlüğü- 001: Hello World in Java

Java şu ana kadar kurcaladığım programlama dilleri arasında en az çalıştığım ve bildiğim programlama dili. Hazır sömestr tatiline girmişken bende python ve java’da kendimi ilerletmeye karar verdim. Yani bloguma yazdığım java yazıları benim içinde bir nevi takıldığım veya unuttuğum birşey olduğunda dönüp bakacağım bir defter görevi görecek. Ancak ilk yazının sıkıcı ve uzun olmasını istemedim, daha görsel bişey olmasında yarar gördüm ve bu yüzden ufak bir youtube araştırması yapıp programlama dili öğrenirken “adettendir” diyilerek yapılan “Hello World” uygulamasının bir video tutorial’ını paylaşmaya karar verdim. Tek ihtiyacınız olan bir adet hoparlör ve başlangıç-orta seviyede ingilizce ingilizce bilgisi.😉

 

Yorum bırakın

Filed under Java

Bir Cevap Yazın

