C# Console Applications – 02 : Swap

Bir kaç gündür yazamadım bloguma çünkü ufak ta olsa bir tatil yaptım ve geldim. bütün kışın kıyametin, koşturmacanın sonrasında iyi geldi🙂 Tabi gönül isterdi ki daha fazla tatil yapacak zamanım olsun ama yine de buna da şükür (a)

 

Neyse bu kadar gevezelik yeter, son zamanlarda C# üzerine olan yazılarım peş peşe çıktı, neden bilmiyorum ama özel bir nedeni yok tabi😀 Form Applications çalışmalarıma siz biraz bekleyin, birazcık dinleneyim dedim. Tatil sonrası başlangıç olarak da C# programlama dili’nde iki adet sayının değerini değiştirme (ing: swap) programı yazmaya karar verdim. İşte söz konusu kod:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;

using System.Net.Mail;
using System.Net;

namespace timurAykut
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            int num1, num2, temp;

            Console.WriteLine(“Enter first integer:”);
num1 = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());

Console.WriteLine(“Enter second integer:”);
num2 = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());

Console.WriteLine(“~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\n”);

Console.WriteLine(“before swap operation:\n”);
Console.WriteLine(“fist integer:” + num1 + “\t second integer:” + num2);

temp = num1;
num1 = num2;
num2 = temp;

Console.WriteLine(“after swap operation:\n”);
Console.WriteLine(“fist integer:” + num1 +”\t second integer:” + num2);

}
}
}

Her ne kadar mantık olarak basit bir kod olsa da buradaki asıl amacım olan C#’ın syntax konseptini daha iyi yansıtmayı başarabilmişimdir. Eleştrileriniz ve düşünceleriniz için yorum yazabilirsiniz😉🙂

2 Yorum

Filed under C#, Console Applications

2 responses to “C# Console Applications – 02 : Swap

  1. Gerçekten Başarılı Bir Açıklama Temiz Bir Anlatım Olmuş

Bir Cevap Yazın

