Bir Teşekkür Yazısı : 1000

Haziran ayında ziyaretçi sayısı bakımından bu amatör bloga tam 1075 unique visitor girdi. Bloglamaya başladığımda aklımda olan bir sayı değildi.🙂

Açıkçası paylaşmaktan da öte blog sahibi olmak bana da faydalı oldu. Yazdıkça bende pekiştirdim, yeni şeyleri merak ettim ve araştırdım, yazılım sektöründe yapılabilecekler konusunda ufum genişledi. Amatör çapta tasarladığım 2-3 tane proje üzerinde çalışmaya başladım. Mezun olunca insanların karşısına konsol uygulamaları dışında gerçek hayat senaryolarına daha yakın ve işlevsellik bakımından daha yakın şeyler ile çıkmama yardımcı oldu blog yazmak.

Bu işin bir diğer güzel geri dönüşümü ise yazılarımı okuyan bazı insanların çok ama çok ufak bir kısmının yorumları. Umarım okuduğunuz zaman zarfında işinize yarayan, sorunlarınızı çözen şeylerle karşılaşmışsınızdır bu blogda.

Her ne kadar yazokuluna kalmak gibi bir şansızlığım olmuş olsa da iyi tarafından bakıyorum. Artık yaz mevsimindeyiz, işler, okul, aile, hayat herşey daha da yoluna giriyor yavaş yavaş. Mutluyum ve huzurluyum..🙂

(Ve bunun büyük çoğunluğunu şu an okulumda->Çankaya Üniversitesinde ki  mezuniyet törenine katılan hayatımın en önemli insanlarından birine borçluyum. iyiki varsın..🙂 )

Yaz okulunun koşuşturmasında dönemdeki gibi çok yazamayacağımı kestirir gibiyim. Ama elimden geldikçe yazmaya ve çalışmalaırmdan oluşan deneyimleri aktarmaya çalışacağım. Neyse, bu kadar gevezelik yeter, gidip yemek fln hazırlıyım ben. babam da gelmedi hala, tek başıma yemek yemekten nefret ediyorum.

Yorum bırakın

Filed under Uncategorized

Bir Cevap Yazın

