Bir WordPress İnceliği: WordPress Annual 2011

WordPress 2011’in sonunda kullanıcılarına dair yaptığı bir güzellik: WordPress Annual. Bu hede hödö blogunuz hakkında 2011 yılına dair birtakım ufak bilgiler içeriyor, we bu sırada da size iltifatlar sunuyor. Sayfada blogger’ın(bu durumda bu ben oluyorum) bloguna koyduğu her post için jQuery ile oluşturulmuş bir havai fişek efekti gerçekleştiriliyor. Blogunuza daha çok hangi ülkelerde erişildiğine dair bir takım istatistikler sunuluyor. Tabi eksikliklerinden de söz etmek lazım, en çok ziyaret edilen gün için temmuz ayını gösteriyor bu yanlış olmuş fakat sanırım her blogu yılbaşına yetiştirmek için benim istatistiklerimi biraz fazla erken almışlar😀 Aslında 25 Aralık’ta 194 sayfa gösterimi en fazla olan değer😀 O hafta 828, sonraki hafta yani 2011’in son haftası da 837 sayfa gösterimi olmuş bu blogda. Doğru istatistikleri paylaşmakta yarar görüyorum😛😛

Neyse benim blogum için geçerli olan 2011 yılının “annual“i , yani yıllığımı yemekten sonra yayınlamaya karar verdim. (çok açım ulen😀 )

Bence bir markanın kullanıcılarına verdiği göstermek için promosyonlar veyahut çekilişler düzenlemek gibi masraflı, bayat ve reklam süreci bittikten sonra adından pek söz ettiremeyecek olan etkinlikler düzenlemesinden kat kat daha samimi ve hoş olmuş.🙂

Yorum bırakın

Filed under Wordpress

Bir Cevap Yazın

