Visual studio Color Theme Editor


Seveni olabilir, sevmeyeni de olabilir ama, Microsoft Visual Studio’yu hergün daha da iyi bir hale getiriyor, bunu kabullenmek lazım. Uzun zamandır benim de kullandığım bir visual studio eklentisi olan Color Theme Editor’dan söz etmek istiyorum bu yazımda. bu eklenti ile visual studio’yu istediğimiz şekilde kullanabileceğimiz temalar oluşturabilir veya başkalarının kullandığı temaları kullanabiliriz. şahsen hiç tema oluşturma kısmını denemedim, ama arada sırada bu tür değişiklikler hoş birşey bence. özellikle gözlerim uzun saatler bilgisayar ekranına bakmaktan çok yorulduğu için ben koyu bir temayı kullanıyorum ama siz internetten daha açık tonlardaki temaları bulabilirsiniz. Neyse, Visual Studio Color Theme Editor’u edinmek için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz😉

http://visualstudiogallery.msdn.microsoft.com/20cd93a2-c435-4d00-a797-499f16402378/

Yorum bırakın

Filed under Visual Studio 2010

Bir Cevap Yazın

