Oturum Sayacı 1.0

2 gün önce başlayıp bitirdiğim ufak tefek bir hede hödö bu program. C# programlama dilini kullandım. Finallerden önce gelmişti aklıma ama kısmet finallerden sonra yapmakmış😀 Neyse, Mevzu şu; doktorlar sürekli diyor bilmem kaç dakikada bir bilgisayarın başından kalkın gözlerinizi dinlendirin diye, bende sürekli bunu yapmayı unuttuğum için geri sayımı bitince bana uyarı verecek bir program yazmaya karar verdim. İsteyen olursa executable’ı ve kodu paylaşabilirim.

Neyse, işte videosu:

Ve bu da, bu programı yazmak için bana ilham veren video:

7 Yorum

Filed under Projelerim

7 responses to “Oturum Sayacı 1.0

  1. kadir kalender

    mümkünse kodu alabilirmiyim lütfen.teşekkürler

  2. Geri bildirim: Oturum Sayacı 2.0 | Timur Aykut YILDIRIM

  3. Mstfa

    merhaba timur bey, rica etsem bende alabilirmiyim ?

  4. CİHAN YÜRÜK

    Merhaba Timur Bey, kodu ben de alabilir miyim rica etsem, 3 gündür böyle birşey için uğrasıyorum.

  5. rica etsem bende alabilirmiyim ?

Bir Cevap Yazın

