Oracle (Partner Hub Academy) Summer Camp 2012

Efendim gittik, geldik, üstüne üniversiteyi bitirdik falan filan ama bir türlü Oracle Yaz Okulu deneyiminden söz edemedik. Zira haklı nedenlerimden ötürü bu yaz fazlasıyla boşladım blogumu. Neyse, Datawarehouse , Oracle Data Integrator ve Business Intelligence (OBIEE) üzerine Temmuz ayının ilk 2 haftası İstanbul’da LinkPlus şirketinin Üsküdar’da ki binasında eğitim gördük. ODI eğitimi boyunca bana tahsis edilen thin client’ın kapı takozu olmaktan başka bir fonksiyonalite gösterememesi dışında herşey güzeldi. Özellikle eğitmenler çalıştıkları şirketlerde hergün eğitimini verdikleri bu konularda çalışan kişiler oldukları için ipucu verirken gerçek hayatta karşılaştıkları senaryolardan söz etmeleri çok hoşuma gitti.

Zaten eğitimin amacı da sektöre bu alanda çalışacak kalifiye eleman yetiştirme sürecinden önce seçtikleri kişileri daha bir hazırlıklı olarak direk firmalara önermekmiş. İstanbul’a gitmeden önce beni iş görüşmesine çağıran bir şirketin genel müdürünün elince özgeçmişimi görünce bundan haberim oldu. (Bak yine aklıma geldi. Tempra modundayım, sakın beni tutmayın😀😛😛 )

Eğitim sırasında bazı videolar da çektim, özellikle OBIEE üzerine olanlarını da yine ileride buradan paylaşmayı düşünüyorum.

Ayrıca Oracle Media Center’a da haber olmuşuz. Bunu da bugün yeni öğrendim.

Son olarak, eğitim süresinde bize her türlü yardımda bulunmaktan çekinmeyen LinkPlus çalışanlarına, bizi aydınlattıkları için eğitmenlerimize ve son olarak günlüğü yaklaşık 90$+KDV olan bu eğitimlerin ücretsiz sunulmasını Larry Ellison amcadan saklayan o adını bilmediğim X şahıs/şahıslarına buradan teşekkür ederim.

Yorum bırakın

Filed under Kariyer

Bir Cevap Yazın

