Microsoft SQL Server Error: 18452 Login failed for user ‘(null)’. The user is not associated with a trusted SQL Server connection.

Zorunda kalmadığım sürece Microsoft SQL Server kullanmaktan kaçınırım fakat iş dünyasında her zaman “ben bunu sevmiyorum, kullanmıycam arkadaşım” diyemezsiniz. Kaldı ki eğer yeni başladıysanız bunu hiç diyemezsiniz😀

Microsoft’un diğer ürünleriyle bir alıp veremediğim yok fakat öğrenciyken sql server ile olan deneyimim iyi olmadığından mütevellit hep soğuk baktım. Üstüne bitirme projem için Oracle 10G Express kullanırken yaşadığım rahatlık sonrasında iyice koptum sql serverdan. Neyse mecbur kaldık, kurduk sql server’ı, bir projemizin test çalışması için uygun ortamı hazırlarken bir kaç farklı hata mesajı ile karşılaştım, bazılarının çözümlerini buradan paylaşayım dedim. İlk olarak şöyle bir hata mesajıyla karşılaştım;

Error: 18452 Login failed for user ‘(null)’. The user is not associated with a trusted SQL Server connection.

Çözüm: SQL  Server Mix Mode’da Çalıştırılmalı!

Aşağıdaki ekran alıntılarını sırasıyla takip edin;

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

1 Yorum

Filed under Database, Microsoft SQL Server

One response to “Microsoft SQL Server Error: 18452 Login failed for user ‘(null)’. The user is not associated with a trusted SQL Server connection.

  1. RD

    Teşekkürler
    Allah Razı olsun

Bir Cevap Yazın

